Post by maitrimartaken on Feb 5, 2022 1:36:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator goud ▞▞▞
▞▞▞ Scary Teacher 3D 2022 version ▞▞▞
Een spel met veel potentie daarbij deze 3 sterren moet het nog spelen.
Geweldig spel zeker hoe dat u leraar achter u aan zit
Hij doet het niet😤🧟😷
Leuk En cool
het is een heel goede spreuk, ik vind het geweldig
Bij het tweede niveau is niet duideluik waar alles ligt. Beetje vaag spel
Ik hou van de puzzels, hoe mevrouw .T handelt, ik hou van hoe groot haar huis is en hoe uitdagend de grappen zijn. 5 sterren hierop en 100% leuk en
Zou een betere beoordeling geven als mijn gratis video's daadwerkelijk worden afgespeeld. Zeg altijd dat er geen video's beschikbaar zijn, ook na de eerste 3 games zijn er geen sterren. Niet betalen voor sterren. De game zou veel beter en leuker zijn als alle voordelen echt zouden werken🙄
Leuk en grappig als je taart in haar gooit gooit🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Scary Teacher 3D 시뮬레이션 wrtr
Het is een heel leuk spel met hier en daar teasers. Ik vind het leuk hoe het laat zien wat je zou moeten doen, maar ik wou dat het meer beschrijving had in zijn hints, zoals waar het ding is of waar het in zit. Anders is het echt leuk. Ik zou 10/10 aanbevelen aan mijn vrienden. (Ik denk dat ik het verkeerd gespeld heb aanbevolen maar mijn brein werkt nu niet dus ja)
Scary Teacher 3D in de App Store
Deze app was geweldig sinds ik hem kreeg met leuke levels, geweldige graphics en geweldige gameplay. En sinds ze de app onlangs hebben bijgewerkt met hoofdstuk 2, was het verschrikkelijk. Ik heb alle niveaus gespeeld en wilde hoofdstuk 2 spelen, maar JIJ MOEST BETALEN! Dat is ongelooflijk onattent van de ontwikkelaars, want ik wilde hoofdstuk 2 heel graag spelen en nu is de app saai omdat ik alle niveaus van hoofdstuk 1 heb voltooid. Het enige wat ik nu kan doen is oude levels opnieuw spelen!😥😫😔😕Je geeft duidelijk alleen om geld
Scary Teacher 3D Simulacije trbd
Ik hou ervan en dan, maar er is één ding dat ik echt wil dat jullie jongens oplossen Ik hou niet van de energiereep, want een keer toen ik aan het spelen was, kroop ik en toen ging ik weer omhoog en toen liep ik langzaam, dus ik drukte op de krab te knopen en ik en toen was ik nog steeds dezelfde. "Ik heb angst"
AndromalicPlay | Nederland VLIP.LV
Dus goed ik speel de hele tijd thuis
Het was echt leuk tot level 6, elke keer dat ik de kat bevrijd, is het alsof mijn geest daar vastzit omdat ik kan rennen, maar wanneer ze naar boven rent en naar de kasten gaat (waar de kat in opgesloten zat), krijgt ze me. Los deze glitch op, want deze game was echt goed en ik zou hem moeten verwijderen.
Het is een goed spel, maar het feit dat je een energieding hebt is gewoon dom. Mijn zus heeft dit spel en hoeft zich geen zorgen te maken dat de energie opraakt, dus doe het alsjeblieft weg.
Het is goed, maar het heeft misschien updates nodig, en ik gaf het 3 sterren omdat ik al mijn games voor niets moest verwijderen, alleen voor enge techneut 3d, alsof ik het niet snap tbh
Het was verschrikkelijk, downloads moesten altijd achterblijven met te veel advertenties deze game is waardeloos raad het niet aan je wilt niet doodgaan van verveling koop deze game niet
Scary Teacher 3D Simulasi wmne
Talk To Teacher 3D™ - Scary Teacher Call Simulator Android 5.1.1 APK Download and Install. Welkom bij Talk To Teacher 3D ™ - Scary Teacher Call Simulator
Scary Teacher 3D | Miss T Cake POP TART (Party Never Ends ...
Het is een leuk spel, maar ik denk dat het makkelijker zou zijn als je uit je gezichtspunt zou kunnen zoomen, omdat bewegen vervelend is.
Download Scary Teacher 3D 5.10.3 MOD Gratis aankopen / gratis ontgrendeld voor Android-mobiele telefoons, smartphones. Tablets en meer apparaten.
geweldige app, maar waarom duurt het zo lang 😕 voor updates Ik probeer de update al bijna een jaar te krijgen en het is nooit een stom spel geworden!!!
Gewoon super leuk
Dit is een erg leuk spel, het is ook leuk om te spelen tijdens een lange autorit, maar het probleem is dat je voor sommige niveaus moet betalen en dat je naar 10 video's moet kijken voor het volgende hoofdstuk
Ik geef deze app een ster omdat het spel je items nooit opslaat, je moet het altijd opnieuw kopen en dat ze altijd zal weten waar je bent, bijvoorbeeld als ik me in de badkamer verstop, zal ze naar beneden komen en naar de badkamer gaan of als ik ben buiten dan komt ze naar buiten het volgende is dat ze alle deuren en plaatsen op slot doet om het huis binnen te komen het zal leuk zijn voor een klein beetje niveaus maar als je de jurk van mevrouw ruïneert, is dat wanneer je moet verwijder dit spel.
Crazy Car Stunts: Car Games Strateške igre bex
Geweldige game, het is een superleuke game met veel coole uitdagingen. Ik hou ervan hoe elke fase anders is. en dit spel is anders dan veel andere spellen. Ik vind het geweldig en ik speel het de hele tijd, ik heb er geen klachten over. het is een 10/10 voor mij.
Ik vind dit spel leuk, maar toen ik naar buiten wilde gaan om naar de keuken te gaan, gooide ze het uit me, dus ik gaf de tattoo-ster
Zeer fijne app
Dus ik was bijna klaar met hoofdstuk 1 en de volgende dag ging ik verder en het bevroor bij het gedeelte waar woorden aan de zijkant van het scherm staan, dus ik verwijderde de bestanden en toen ik weer verder ging nadat het klaar was met laden, vertoonde het een blauw, geel en bruin scherm DIT PROBLEEM OPLOSSEN AUB🥺
Helemaal niet eng! Ik zou dit aanraden omdat het niet laggy is en het je helpt met een gele pijl om je te laten zien waar je heen moet. Je kunt je ook voor haar verbergen en het is niet eng als ze je krijgt. Ik zou meerdere dingen krijgen en ik kwam op het laatste niveau. Deze moet je 100% halen!
Poep aap man of vrouw.
Ik hou zo veel van dit spel omdat het je vaardigheden geeft zoals extra energie, niesgas, dansgas en lachgas die je op ms.t kunt gebruiken en munten kunt verdienen om dingen te kopen die je nodig hebt. Er zijn ook hoofdstukken. Er zijn speciale hoofdstukken, winterhoofdstukken en meer, je kunt ook sterren verzamelen voor hints. Er is ook een foto van een jongen, je kunt een personage kiezen, de personages zijn Nikki en Tani. Nikki is de jongen en Tani is het meisje.
Download Scary Teacher 3D v5.6.3 (MOD, Unlimited Money/Energy ...
Dit is een goed spel, maar een probleem, mevrouw T, was erg griezelig en grappig. Goed spel
Scary Teacher 3D Simülasyon ywyr
Kut spel
Het is geweldig, ik ga nu spelen, losers